Friday 28 August 2009

"Taxi War Dance" Sketchbook, 2000-2001









10 comments:

  1. cest formidable!

    I'm in the middle or writing this and some idiot phones me!

    God bless you-I'm coming to Ealing Riviera next week to take you for lunch and man cuddles.

    ReplyDelete
  2. me encanta esa línea llena de movimiento y saltitos!

    ReplyDelete
  3. Linea de movimientos y saltitos!...Es cierto. lo hago de manera natural, caligraficamente, de forma inconciente, pero me doy cuenta de lo que queres decir!

    ReplyDelete
  4. estoy con roldán.
    borrachera de champán!

    ReplyDelete
  5. Wow, so much personality on these pages. I recognize the character in the middle of the last page; he was published in the US comic strip "Louie", I believe.

    Received my copy of "The Tempest" from Amazon, Oscar. Looks great. I hope to get to sit down and read it soon.

    I hope you're doing well. Love the sketchbook series.

    ReplyDelete
  6. el champán es bueno pal eructo, Ed!

    So it is, Vince!..In Argentina they called him Juan cepillo "John Brush!)

    ReplyDelete
  7. Whoa very crazy and cool work! Awesome style :).

    ReplyDelete
  8. De hecho este es el estilo que más me gusta de lo tuyo, Grillo: línea delgada y fluída, con excelente composición natural, es decir, sin dejar de verse que es espontánea, al final queda un equilibrio perfecto que te lo dan las tablas de cedro del escenario de la gráfica. Y claro, la tipografía ya es genial por sí sola.

    En el de "un poco loco" y "relax at camarillo" encuentro mucho erotismo imbuido en esas formas tan invertebradas, Grillo.

    ReplyDelete